Alles over verzenden, betalen en retourneren
Bij DQA Direct willen we er natuurlijk voor zorgen dat je ervaring zo goed mogelijk is. Wanneer een bestelling voor 15:00 uur wordt geplaatst, wordt de bestelling dezelfde dag verzonden. Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop heb je de mogelijkheid om de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons te retourneren.
Betaling
Zodra je een bestelling bij ons plaatst wordt deze afgerekend met betaaldienst Mollie. Er kan betaald worden met iDeal, creditcard, Bancontact, SOFORT en Klarna achteraf betalen. Zodra je een bestelling bij ons plaatst en de betaling voltooid wordt het product aan je verzonden. Mocht de betaling niet slagen, dan wordt de bestelling niet geleverd. Bij een betaling via Klarna -achteraf betalen, wordt het product direct verzonden. De betaling zal dan achteraf plaatsvinden. Wanneer je gebruikt maakt van achteraf betalen worden er extra kosten in rekening gebracht.
Prijzen
Alle prijzen die op onze website genoemd worden zijn inclusief btw.
Levertijd
De levertijd van bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst worden is één werkdag. Je bestelling wordt dan dezelfde dag bij de verzender aangeboden. Bestellingen die geplaatst worden in het weekend en/of feestdagen worden de eerste volgende werkdag aangeboden bij de verzender.
Verzending
Bestellingen worden verzonden via PostNL. Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur besteld worden, zullen dezelfde dag bij de verzender worden aangeboden. Op eventuele vertragingen die bij de verzender ontstaan kunnen wij geen invloed uitoefenen en daarvoor draagt DQA Direct dan ook geen verantwoordelijkheid.
Retour
Producten die je bij ons hebt besteld, onbeschadigd én in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk), kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retour worden gestuurd. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om je retour te melden. Vervolgens ontvang je van één van onze medewerkers de benodigde retour informatie. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten, waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Deze producten zijn namelijk om redenen van gezondheidsbescherming niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling is verbroken
Let op: Zowel van vooraf aangemelde retourzendingen als van niet vooraf aangemelde retourzendingen, worden de retourkosten niet vergoed.
Terugbetaling
Wanneer de retourbestelling bij ons wordt ontvangen en door onze medewerkers is gecontroleerd of door jou aan alle voorwaarden is voldaan, zal de retour beoordeeld worden. Zodra de retour is goedgekeurd zal de terugbetaling plaatsvinden in de vorm van stopkrediet of zal deze, indien mogelijk, via de oorspronkelijk betalingsmethode worden gecrediteerd.
Let op: Retourkosten worden niet door DQA Direct vergoed.
Tevredenheid
We zijn blij met het vertrouwen dat we van jou krijgen. We hechten dan ook veel waarde aan onze klanttevredenheid en we zullen er alles aan doen om jou ook daadwerkelijk tevreden te laten zijn over onze service en producten. Mocht je toch niet tevreden zijn, laat het dan ons weten via het e-mailadres service@dqadirect.nl
Mochten we er samen niet uitkomen, dan is er altijd nog de mogelijkheid om contact op te nemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).” Liever komen we er samen uit en komen we samen tot een goede oplossing!